
Bucureștiul este unul dintre orașele cu cele mai accelerate creșteri anuale a numărului de turiști pe parcursul ultimilor 6 ani, plasându-se pe locul opt în Europa, potrivit Mastercard Global Destinations Cities Index 2016. Cu toate acestea, studiile Mastercard arată în continuare o preferință crescută a vizitatorilor pentru retragerea numerarului și schimbul valutar în avans, în țara de proveniență, deoarece nu au certitudinea că pot plăti cu cardul oriunde doresc în Capitala României.
Pentru a-i informa pe turiștii internaționali despre rețeaua de acceptare a plăților electronice din Bucuresti, Mastercard a lansat campania „welcometoBucharest”, care a început pe 7 noiembrie și se va încheia pe 7 februarie 2017. În această perioadă, turiștii străinii pot primi beneficii și reduceri de preț la fiecare tranzacție efectuată cu cardul Mastercard, dacă prezintă flyerul sau o poză a vizualului campaniei ce includ codul „welcometoBucharest”, în momentul efectuării plății către partenerii campaniei.
Printre beneficii și reduceri sunt: curse gratuite pentru transferul aeroport – hotel – aeroport prin aplicația Uber, reduceri de preț ls restaurante (Bla Lounge Bar, Caffe Citta, Dark Bla Bar, Four Seasons Dorobanți, Prime Steaks & Seafood, Sharkia), check out după ora prânzului la hotel, în funcție de disponibilitate (Park Inn by Radisson Bucharest Hotel & Residence sau Radisson Blu Hotel, Bucharest) și în magazinele partenere (Burberry, Emporio Armani, FREYWILLE, Stefanel, Sabion).
„Ne-am propus prin această campanie să plasăm Bucureștiul pe harta orașelor conectate la modalitățile moderne de plată cu cardul, astfel încât turiştii să ştie că pot beneficia de plăţi simple, sigure şi rapide atunci când ne vizitează, prin intermediul celor mai noi tehnologii, precum cea contacless”, a declarat Cosmin Vladimirescu, General Manager, România, în cadrul Mastercard.