Cautare




, Contributor

Sunt redactor Forbes Romania, coordonator al proiectului Forbes 50 cele mai influente femei din România, scriu despre cariere, educație și servicii medicale.

Travel |
|

Turismul mondial se bazează pe tineri şi pe chinezi

SHAR-Bg-Hotel-Lobby.jpg
Industria turismului se adaptează celor care dau trendul: investitorii şi turiştii asiatici.  

Potrivit raportului EY- Global Hospitality Insights Top Thoughts for 2014, activitatea de tranzacţionare şi de dezvoltare de noi proiecte în industria hotelieră globală ar putea lua avânt, încurajată şi de investitorii în căutare de noi oportunităţi de investiţii în acest sector. Tendinţa de creştere demonstrată în 2013 se va intensifica în 2014 în sectorul hotelier global. Există, potrivit raportului, 13 tendinţe-cheie care vor influenţa industria. Printre ele, accesul la o mai mare varietate de credite şi surse de capital atât din zona publică cât şi din cea privată pentru companiile hoteliere.

Michael Fishbin, director global EY Hospitality susţine că „2014 va fi un an de referinţă pentru industria hotelieră". EY prevede astfel o creştere a ratelor medii de închiriere şi a gradului de ocupare a camerelor în mai multe pieţe şi în mai multe segmente din industrie. În consecinţă, vor creşte şi preţurile de achiziţie a hotelurilor la cheie, „în special în oraşele cunoscute ca deţinând importante puncte de conexiune cu alte destinaţii, dar şi în piaţa hotelieră secundară”,se adaugă în raport. 

Industria ospitalităţii se bazează pe „mileniali” şi turiştii chinezi. Astfel, milenialii (generaţia Y) reprezintă o treime din piaţă iar, potrivit estimărilor, în următorii cinci ani, vor reprezenta o jumătate din piaţă. Hotelierii, conştienţi de acest lucru, îşi modifică modifice serviciile şi facilităţile pentru a le face pe plac. Elena Badea, Head of Marketing, EY România, recomandă, pentru a-i atrage pe tineri „aplicaţii pentru rezervări direct de pe smartphone, posibilitatea de a face comandă la room service de pe tableta disponibilă în camera de hotel (…) şi prezenţa intensă în social media”.

Doar chinezii îi mai pot concura pe mileniali ca valoare a cheltuielilor. Potrivit United Nations World Tourism Organization (UNWTO), turiştii chinezi au fost cei mai cheltuitori din lume în 2012, cu peste 100 de miliarde de dolari. Şi hotelurile se adaptează, oferind papuci, ceaiuri chinezeşti, ziare şi canale TV în limba chineză, precum şi meniurilor specifice.

Investitorii asiatici au dominat şi tranzacţiile hoteliere la nivel mondial în 2013 şi sunt şanse să menţină acelaşi nivel şi în 2014. EY estimează că investiţiile provenind din China şi Singapore vor reprezenta împreună peste 60% din totalul capitalului ce va fi investit în industria ospitalităţii din afara Asiei în 2014.  

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii