Cautare




, Contributor

Analize |
|

Turismul german pariază pe oportunități de promovare a vacanțelor în natură și a activităților în aer liber

În contextul pandemiei de coronavirus și după intrarea în vigoare a restricțiilor de călătorie din întreaga lume, s-a observat o schimbare în comportamentul călătorilor.
shutterstock_672949504

Două studii internaționale conduse de Organizația Germană pentru Turism (GNTB) au analizat posibilele consecințe asupra turismului receptor în Germania. Pe baza rezultatelor acestor studii, GNTB a identificat oportunități  de promovare a vacanțelor în natură și a activităților în aer liber în Germania.

Potrivit sondajului Quality Monitor din industria turistică germană, 28% dintre turiștii străini aleg Germania ca destinație de vacanță pentru peisajul și relieful său, acest aspect fiind al patrulea criteriu de decizie în organizarea unei vacanțe. În 2019, Germania a fost aleasă a doua cea mai populară destinație de vacanță pentru activitățile în natură din Europa.

Strategia Germaniei în contextul COVID-19: promovarea vacanțelor în natură

Campania lansată în vara acestui an, #WanderlustGermany, vizează turiștii din țările învecinate Germaniei care sunt interesați de locurile mai puțin turistice, de natură și activități în aer liber, cu accent pe drumeții și plimbări cu bicicleta. În Germania există peste 200.000 km de trasee de drumeții și 70.000 km trasee pentru bicicliști. Dintre acestea, peste 100 sunt trasee viti-vinicole și se regăsesc în 13 regiuni viticole cu peste 80.000 de producători.

Pentru 2021, GNTB dezvoltă campania „German.Spa.Tradition”, care se va concentra pe calitatea și varietatea de neegalat oferite de cele peste 350 de stațiuni balneare și de sănătate certificate din Germania. De asemenea, campania va include pachete bazate pe aniversarea a 200 de ani de la nașterea lui Sebastian Kneipp, considerat părintele medicinei naturiste.

„Natura este un subiect omniprezent în comunicarea Germaniei ca destinație turistică, dar în contextul pandemic cu atât mai mult estimăm o creștere a interesului românilor pentru vacanțele în inima naturii din numeroasele parcuri naturale ale Germaniei. Este un tip de vacanță ce garantează distanțarea socială, intimitatea și protecția turiștilor, astfel că Germania.

se pregătește pentru o primăvară și o vară pline de turiști” a declarat Cristian Sallai, Director Regional al Organizatiei Germane pentru Turism.

Din suprafața totală a Germaniei de 357.169 kilometri pătrați, 10.477 km pătrați apartin zonelor de conservare a 16 parcuri naționale, 13.414 km pătrați au fost declarate arii conservate și 97.936 km pătrați se bucură de statutul de parc natural.

Aproximativ o treime din suprafața totală a terenurilor din Germania este pădure, care conține peste 90 de miliarde de arbori cu o vârstă medie de 77 de ani.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii