Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Turcii de la Dogan Media susțin că au investit 90 de milioane de euro în Kanal D, de la lansarea televiziunii din 2007 și până-n prezent

Kanal D intenționează să-şi extindă difuzarea în Republica Moldova, să crească numărul programelor informative şi să modifice structura emisiunii sale „Wowbiz”, în sensul promovării cazurilor sociale şi a prezentării unui „monden curat”, potrivit reprezentanţilor acestei televiziuni, informează MEDIAFAX.
kanal_D.jpg

Planurile televiziunii au fost prezentate, în şedinţa de joi, a Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA), la care a fost prezentă o delegaţie condusă de preşedintele Kanal D România, Haluk Kurcer.

Societatea Dogan Media International SA, care deţine licenţa audiovizuală prin satelit a Kanal D, a solicitat CNA prelungirea licenţei cu nouă ani, în condiţiile în care aceasta ar fi expirat pe 30 ianuarie.

TELEVIZIUNILE CU CELE MAI MARI AUDIENȚE ÎN DECEMBRIE 2015

Reprezentanţii Kanal D au solicitat CNA şi modificarea licenţei televiziunii, astfel încât aceasta să poată emite nu doar în România, ci şi în Republica Moldova. În plus, aceştia au cerut modificarea structurii de programe a Kanal D, în sensul creşterii producţiilor proprii şi a programelor informative.

De asemenea, a fost solicitată aprobarea CNA pentru modificarea acţionariatului Dogan Media International SA, în sensul că asociatul principal, Dogan TV Holding A.Ş din Turcia, îşi creşte uşor participaţia, de la 99,99997% la 99,99998%, iar asociatul minoritar, Rukiye Sevda Boduroglu, îşi scade uşor participaţia, de la 0,00003% la 0,00002%. Modificarea acţionariatului a fost operată deja, ca urmare a unui majorări de capital social, potrivit precizărilor făcute de reprezentanţii Kanal D în şedinţa CNA.

În şedinţa CNA, Haluk Kurcer, preşedintele Kanal D România, a declarat că de la intrarea pe piaţa din România (anul 2007), grupul Dogan a investit aproape 90 de milioane de euro în televiziunea Kanal D, informează Mediafax.

În 2014, Dogan Media International a avut o cifră de afaceri de 18,1 milioane de euro și a raportat pierderi de 3,7 milioane de euro. Datoriile firmei se ridicau la 25,2 milioane euro.

AUDIENȚELE RADIOURILOR ÎN BUCUREȘTI

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii