Cautare




, Contributor

Travel |
|

TUI TravelCenter şi Eurolines: Crestere cu 113% a vânzărilor de pachete turistice

turism.jpg
Vânzările de pachete turistice distribuite prin reţelele TUI TravelCenter şi Eurolines au înregistrat în primul trimestru al anului  o creștere de 113% comparativ cu perioada similară a anului trecut.

Majorări s-au înregistrat și la celelalte linii de business. Astfel, vânzările de bilete de avion prin intermediul TUI TravelCenter şi Eurolines au crescut cu 32%, iar cele aferente transportului internaţional cu autocarul sub brandul Eurolines au avut un avans de 8,5 % în T1 2013 comparativ cu T1 2012.

Touring Europabus România, compania care deţine reţelele de agenţii de turism Eurolines şi TUI TravelCenter, a înregistrat în primul trimestru al anului 2013 o creştere de 45% a cifrei de afaceri faţă de T1 2012, ajungând astfel la nivelul de 52,3 milioane lei.

Grupul Eurolines estimează pentru acest an o cifră de afaceri în creștere cu 33 % față de rezultalele anului 2012. 70% din cifra de afaceri a Grupului o reprezintă aportul Touring Europabus România.

Grupul Eurolines, din care fac parte 16 companii din România, Germania şi Rep. Moldova, a încheiat anul 2012 cu o cifră de afaceri de aproximativ 243 milioane de lei faţă de 183,2 milioane de lei în 2011 şi o creştere a activităţii de turism de 121% faţă de anul 2011.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii