Cautare




, Contributor

Travel |
|

Tripsta: Unde călătoresc românii în vacanţa de iarnă

Care sunt principalele destinaţii ale românilor în acest an şi care este suma medie plătită pe un bilet sunt principalele informaţii ale agenţiei de turism online Tripsta.
tripsta.JPG

Călătorii români și-au început deja pregătirile pentru vacanțele de Crăciun și, anul acesta, Berlinul rămâne în topul 3 al celor mai rezervate destinații, în timp ce Atena și Amsterdam înlocuiesc Copenhaga și Bruxelles ca destinații preferate, potrivit datelor tripsta.

Astfel, Atena, Amsterdam și Berlin sunt principalele destinaţii pentru călătoriile de iarnă ale românilor, suma medie plătită pentru un bilet de avion fiind de 261 de euro cu patru euro mai putin decât în 2013 (265 de euro). În 2014, la fel ca și anul trecut, suma medie (261 de euro) plătită de români pentru un bilet de avion a continuat să fie mai mică decât cea plătită de polonezi (325 euro), greci (371 euro) și ruși (389 euro). Datele mai arată că majoritatea românilor apelează la companiile aeriene consecrate și doar o cincime dintre ei (21%) zboară cu operatori de zboruri low-cost.

În general, românii pleacă în vacanța de iarnă de obicei în jurul datei de 19 decembrie și se întorc abia în anul următor, pe 5 ianuarie. Anul acesta, românii și-au rezervat zborurile pentru vacanțele de Crăciun și Anul nou cu 9-17 săptămâni înainte de data plecării.

Atunci când vine vorba de alte piețe unde tripsta derulează operațiuni, destinațiile pentru Crăciun și Anul Nou ale grecilor sunt Londra, Istanbul și Paris, rușii merg la Berlin, Viena și Roma, în timp ce polonezii prefer Atena, Paris și Roma.

Tripsta este o agenție de turism online inovativă, cu operațiuni în 39 de țări. În 2005, CEO & co-fondatorul, Philipp Brinkmann, şi co-fondatorul Kristof Keim,au decis să dezvolte un sistem de rezervări online și aplicații web innovative pe piața de nișă a călătoriilor online dinGrecia. La începutul lui 2010, Travelplanet24 a luat decizia strategică de a intra pe noi piețe europene prin brandul Tripsta. De atunci, Tripsta a pus accentul pe brand building, inovație, tehnologie și expansiune.

Citiţi mai multe despre  povestea Tripsta aici.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii