Cautare




, Contributor

Travel |
|

Tripsta și airtickets creează cea mai mare companie de online travel din sud-estul Europei

Companiile de turism online Tripsta şi airtickets şi-au anunțat fuziunea, noua companie devenind astfel cea mai mare OTA din Europa de Sud-Est și, acum, și unul dintre principalii cinci jucători din domeniu în Europa.
tripsta

Fuziunea are ca scop să consolideze partea tehnologică și baza de clienți a celor două businessuri, punând la dispoziție o ofertă de transport mai sofisticată și mai extinsă. Statutul noii companii pe piața elenă este unul important, având în vedere că, în urma fuziunii, businessul nou-creat devine cel mai important din sectorul e-commerce în Grecia.

Potrivit estimărilor, noua companie va genera vânzări de peste 500 de milioane de euro. Astfel, în martie, cele două companii ai înregistrat, împreună, 4.75 milioane de vizite pe website-urile lor, numărul rezervărilor depășind 168.120, iar cel al biletelor vândute fiind de peste 206.776.

Ca urmare a fuziunii, Tripsta și airtickets vor continua să opereze sub brandurile deja consacrate, fiind coordonate de către Philipp Brinkman de pe poziția de Chief Executive Officer și de Dimitris Kontogeorgos în calitate de Președinte al Board-ului airtickets.

În urma fuziunii, cele două companii sunt acum prezente cu birouri în Grecia, Rusia, România, Polonia, Turcia și Brazilia.

“Suntem cu toții extrem de încântați de acest nou capitol pentru companiile noastre, precum și de oportunitatea de a activa împreună pe plan internațional, la un alt nivel. În cadrul Tripsta, strategia noastră continuă să fie aceea de a le oferi clienților cele mai inovatoare și convenabile soluții de călătorie, iar fuziunea ne va consolida capacitatea de a face asta. Piața europeană a agențiilor de turism online este foarte fragmentată și, de aceea, consolidarea este principalul element pentru succesul nostru viitor. De aceea, vom vedea mai multe astfel de acțiuni pe piață în viitor”, a spus Philipp Brinkmann, CEO Tripsta.

“Sinergiile comerciale dintre afacerile noastre au fost un argument clar în favoarea fuziunii. Vom fi mult mai puternici împreună, ceea ce va însemna că vom putea face investiții mai mari și mai importante în tehnologii critice pentru clienții noștri”, a spus, la rândul său, Dimitris Kontogiorgos, CEO airtickets.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii