Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

CORONAVIRUS |
|

„Trimestrul de aur” din retail va întâmpina dificultăți dacă se anulează Crăciunul

Comercianții din domeniul retail își amintesc cu groază Crăciunul de acum 16 ani afectat de criza economică și speră să nu se repete și anul acesta.  
 aboneaza-te
online shopping

Pandemia de coronavirus a anulat multe planuri în 2020 și a afectat economia mondială. Cei din domeniu de retail speră ca ultimul trimestru al anului, cunoscut drept „Trimestru de aur” datorită sărbătorilor de iarnă, să le salveze afacerile, informează The Telegraph.

De asemenea, în 2008 și 2018, comercianții s-au mai confruntat cu un „Trimestru de aur” lipsit de strălucire, când cumpărătorii pur și simplu se săturaseră de spiritul festiv din perioada sărbătorilor de iarnă.

Un studiu al Băncii Angliei arată că o gospodărie tipică din Marea Britanie cheltuie aproximativ 2.500 lire sterline în fiecare lună. Cu toate acestea, în perioada Crăciunului, la aceste cheltuieli, se mai adăugă încă 800 lire sterline.

Anul acesta comercianții se așteaptă ca englezii să strângă cureaua, iar speculațiile indică faptul că „Trimestrul de aur” s eva transforma, mai degrabă, într-unul de cupru.

Valul de închideri a magazinelor din timpul pandemiei de coronavirus sunt încă resimțite de multe branduri, iar încrederea consumatorilor a scăzut din pricina nesiguranței legată de evoluția pandemiei. Mulți comercianți încă au datorii mari de plătit.

„Orice atenuare a spiritului Crăciunului este o veste proastă pentru comercianții cu amănuntul. Acesta este cel mai important moment pentru ei, cel mai profitabil, mai ales în contextul acestui an. A avea un Crăciun de succes va fi esențial pentru unii să supraviețuiască anul viitor”, a declarat Richard Lim, director executiv la Retail Economics.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii