Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Tribunalul București a respins acțiunea Realitatea Media împotriva Kantar Media

realitatea-tv-audiente-kantar-media.jpg
Pe 4 aprilie a.c., Tribunalul București a respins acțiunea în instanță depusă de Realitatea Media, care deține licența de televiziune Realitatea TV, împotriva Kantar Media, firma ce realizează sondajele de audiență TV în România. Acțiunea a fost depusă în luna martie de Realitatea Media, sub acuzația că institutul de măsurare ar defazoriza audiențele acestei televiziuni.

Tribunalul București a respins acțiunea Realitatea Media pe motiv că aceasta nu a achitat așa-numita „taxă de timbru”. Realitatea Media solicită în instanță daune morale de la Kantar Media de 10 milioane de euro pentru „prejudiciul cauzat”.

Realitatea Media a considerat că audiențele furnizate de Kantar Media sunt o „manevră a societăţii de măsurare a audienţelor TV, manevră menită să determine o scădere sau chiar o distrugere a unui post de televiziune notoriu cu scopul fraudulos de a creşte ratingul altor posturi de televiziune”.

La rândul său, Kantar Media a dat în judecată Realitatea Media pentru campania de defăimare pe care televiziunea a derulat-o împotriva sa, în cursul lunii martie. Prima înfățișare a procesului Kantar Media – Realitatea Media va avea loc pe 15 aprilie a.c. Kantar Media solicită în instanță de la Realitatea Media despăgubiri de 250.000 lei.      

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii