Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

(P)Trenduri la Marketing Research Conference 2014

marketing.jpg
Marketing Research Conference a început cu o dezbatere despre piața de research din România pentru a descoperi dacă este adaptată sau nu la nevoile brandurilor.

Marketing Research Conference 2014 – Connected Consumer Insights se desfășoară între 25 și 26 iunie. Cele mai în vogă teme pentru brandurile care vor să țină pasul cu consumatorul conectat la tot mai multe canale media, eficientizând în același timp bugetul de advertising vor fi dezbătute de cei 25 de traineri prezenți.

Prima zi a evenimentului începe cu o dezbatere despre piața de research din România pentru a descoperi dacă este adaptată sau nu la nevoile brandurilor. Printre participanți se numără Miruna Antonescu (The Geeks) și Alexandru Dincovici (Brennan Research&Consultants).

Pentru adaptarea la nevoile brandurilor de cunoaștere a consumatorilor conectați este necesară și o abordare nouă -ziua va continua cu prezentarea unora dintre cele mai noi metode de research. Miriam Moroianu și Cătălina Laschon (Nielsen România)vor prezenta metodologia Neurofocus, pornind și de la un studiu de caz în care aceasta a fost utilizată pentru testarea de spoturi TV. TOBII Portable Eye Tracking System va fi apoi testat de participanții din sală, sub îndrumarea Mihaelei Uriciuc și a Georgianei Manea (ISRA Center).

Research-ul nu este dedicat brandurilor cu bugete mari și este de ajutor și în cazul IMM-urilor. Vor fi trecute în revistă și o serie tool-uri adaptate la bugetele brandurilor mici prezente în online. Zoe Pascale (Strategis Research & Business Consulting) va prezenta modul în care un magazin online de bijuterii și-a adaptat strategia de comunicare pe Facebook în urma rezultatelor unui research, iar Cristian Ignat (2Parale) va trece în revistă pașii concreți de creștere a unui B2B prin Pay Per Click.

Prima zi se vaîncheia cu un workshop despre mobile research susținut de Millward Brown. GrupulMillward Brown a fost desemnat Mobile Researcher of the Year în 2013, datorită efortului susținut pentru a înțelegerolul mobile-ului în traseul spre achiziție. Participanții la workshop vor participa la un studiu live pe smartphone cu script șichestionar, iar raportul și interpretarea datelor vor fi realizate în timp real. Trainingul se va încheia prin trecerea în revistă a unor key learnings pentru advertisingul și online commerce pe smartphone.

RTB Trend Report Europe arăta o creștere de 15% a cheltuieliloraferente programmatic buying în Europa în primul trimestru al acestui an. Programmatic marketing este un trend manifestat la nivel internațional care a intrat și în România, odată cu nevoia brandurilor de a se adapta la era digitalului. Despre programmatic buying și tool-uldeținut de GroupM pentru eficientizarea advertisingului livrat consumatorului în timp real va povesti Alex Visa (GroupM) încea de-a douazi a evenimentului. Andreea Coca (GfK) va profila consumatorii din România în funcție de device-urile pe care le folosesc, surprinzând și o serie de abordări posibile pentru marketeri și oameni de research. Consumatorul actual e conectat la tot maimultecanale media, de aici și importanța cunoașterii în profunzime a comportamentului lui.

Alexandra Iavorschi (StarcomMediaVest Group) va prezenta un studiu care vizează consumatorul rural și stilul lui de viață, consumul de presă, subiectele de interes și cheltuielile pe gospodărie, deoarece există aproape 4 milioane de utilizatori de internet în mediul rural.

Millward Brown vaprezentaun case study cu tema „Cross Media Effectiveness” – un studiu realizat pe o campanie Dove împreună cu Google, care urmărește eficientizarea investițiilor în campanie și roluldeținut de You Tube.

Marketing Research Conference este un eveniment care face parte din seria SMARK KnowHow, condimentat de PRIVILEG Catering și depozitat de Euroministorage.

Partenerii evenimentului sunt: IQads, Casa de traduceri, Agrafa, Forbes, Wall-Street, HotNews, Ziare.com, Business24, MagazinulProgresiv, Cariere, Piata, The Institute, IAA, UAPR, Catavencii, BestJobs, Zumzi, Port.ro, 24FUN, Itsy Bitsy, Radio Guerrilla, FaceToFace Media, Femei in Afaceri.

SMARK este o marcă a Blue Idea, alături de IQads, celmaicititprodus media în limba română dedicat industriei de comunicare.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii