Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Afaceri |
|

Trendul business-ului românesc în perioadă de criză și pandemie

Pandemia a venit cu noi provocări, inclusiv în sectorul de business. Companiile locale cu distribuție în HoReCa, grav afectate de actuala criză generată de coronavirus, au căutat soluții pentru a supraviețui sau, chiar mai mult, pentru a-și continua activitatea în parametri obișnuiți
ansamblu

În acest context, brandul UNIKA – cel mai mare și mai important producator român de agende made in Romania, s-a aliniat trendului internațional schimbându-și modelul de business din B2B total în unul cu o cotă mare pentru B2C. În momentul de față, UNIKA este primul producător român din industria de mică marochinărie listat pe Amazon.

Schimbarea modelului de business din B2B în B2C

Încă de la începuturile crizei corona am înțeles cu toții că online-ul este o mare oportunitate, comerțul electronic de tip B2C oferind companiilor acces la o piață nouă, singura care a rămas în creștere chiar și în condiții de criză. Astfel că, UNIKA și-au schimbat din mers planurile pentru 2020, adaptându-și modelul de business la noua realitate și aplicând schimbări majore în toate fluxurile și procesele companiei. Dintr-o afacere de producție și distribuție de produse premium de mică marochinărie și pentru HoReCa, compania UNIKA a devenit o afacere cu o cotă mare pentru piața electronică de tip Business to Consumer. Acum produsele marca UNIKA sunt disponibile pe eMag, dar și în afara granițelor, pe Amazon.co.uk, urmând ca din decembrie să fie listate și pe Amazon.com.

UNIKA – primul producător român din industria de mică marochinărie listat pe Amazon

UNIKA este primul producător român din industria de mică marochinărie listat pe Amazon, fiind foarte bine primit de consumatorii englezi, care au manifestat un interes deosebit pentru agendele de tip jurnal și desk pad-uri. Acum, provocarea companiei este de a se impune în „bătălia” cu competitorii de pe piața asiatică, prin strategii care vizează noi politici de preț, dar și strategii care scot în evidență utilitatea și calitatea de top a materialelor folosite. În plus, brandul UNIKA a dezvoltat o serie variată de produse specifice telemuncii, gama Flexi Work, cum ar fi protecții de birou – desk pad-uri, huse de laptop, jurnale din piele naturală cu aspect vintage. Toate acestea sunt fabricate cu tehnologii moderne, la standarde europene de cea mai bună calitate.

Creșteri spectaculoase ale vânzărilor pe marketplace

Noua abordare a companiei UNIKA atrage după sine creșteri spectaculoase ale vânzărilor România-Uk-SUA, eMag și Amazon. Odată cu extinderea portofoliului de produse către clienții din afara țării, obiectivul companiei este de a-și mări cifra de afaceri cu cel puțin 40%. Marea realizare rămâne, însă, faptul că produsele UNIKA cu etichetă Made in Romaniaau fost bine primite pe piața britanică și americană, datorită design-ului inedit și al calității fără cusur.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii