Cautare




, Contributor

Forbes.com

Lifestyle |
|

Trends by Adina Buzatu şi-a crescut cu 10% afacerile în 2012

Adina_Buzatu.JPG
Trends by Adina Buzatu încheie 2012 cu o cifră de afaceri de 1,3 milioane euro, în creştere cu 10%, comparativ cu 2011. Cifra de afaceri este realizată din comercializarea ţinutelor business-office, de ceremonie şi casual. În magazinele Trends by Adina Buzatu sunt prezente, în exclusivitate, pentru România, 49 de branduri cu nume de tradiţie, apreciate de cunoscători pentru calitatea excepţională a produselor şi personalitatea puternică a colecţiilor.

Adina Buzatu este promotorul unui concept original în moda masculină românească, care îmbină calitatea excepţională a unor branduri vestimentare cu servicii de stilism particularizate în funcţie de personalitatea, aspectul fizic şi modul de viaţă al fiecărui bărbat dornic de o imagine corectă.

“Am realizat portofoliul Trends printr-o selecţie riguroasă a mărcilor, adăugând de fiecare dată noi colecţii care au ca numitor comun croiala impecabilă, calitatea remarcabilă a ţesăturilor şi perfecţiunea detaliilor. Propunem consumatorului român produse de foarte bună calitate şi versatile. Acesta este şi pricipalul motiv pentru care ne-am dublat cifra de afaceri în 2011, comparativ cu 2010. Obiectivul meu a fost să fidelizez clienţii prin calitatea produselor şi nu printr-o politică de preţuri care implică discounturi”,declară Adina Buzatu, Fondator Trends.

Consumatorul Trends este preocupat de aspectul său vestimentar şi apreciază calitatea produselor vestimentare pe care le achiziţionează. În medie, un client fidel cheltuie între 3,000 – 4,000 lei într-o sesiune de cumpărături. Majoritatea clienţilor vin în magazinul de pe Calea Victoriei, de unde achiziţionează ţinute, în timp ce, în magazinul din Băneasa Shopping City, clienţii cumpără, în general 3-4 obiecte vestimentare, fiind mai mică proporţia celor care cumpără ţinute. Contrar tendinţei pieţei, Trends are cele mai mari vânzări în lunile august şi ianuarie.

„Bărbatul român, deşi este preocupat de modul în care se îmbracă şi cumpără multe haine, ar trebui să acorde mai multă atenţie calităţii acestora. Cred că, este foarte important să se orienteze spre piese de bază, de bună calitate, care pot fi uşor de asortat în combinaţii diferite şi să poată fi folosite în diverse momente şi combinaţii. Principalul sfat pe care îl dau clienţilor mei este că o garderobă de calitate se realizează în timp, prin achiziţii constante. Pornind de la acest sfat, foarte mulţi dintre clienţii Trends achiziţionează ţinute, aproximativ 40% dintre cumpărători fiind clienţi fideli”, completează Adina Buzatu.

În topul celor mai vândute produse Trends se află pantofii Magnanni, cămăşile Bagutta şi Eton, bretelele Albert Thurston, papioanele Calabrese şi Ascot, butonii Jan Leslie şi Babette Wasserman şi costume business sau de ceremonie Messagerie.

Printre brand-urile care se găsesc în exclusivitate la Trends, se numără mărci în vogă, cum ar fi Messagerie (Italia) şi Babette Wasserman (UK) alături de brand-uri cu istorie, a căror experienţă îndelungată garantează calitatea: celebrele palării Borsalino, bretelele Albert Thurston, prestigioasele cămăşi Eton şi Bagutta sau atelierul Ortigni, unde pantofii sunt produşi exclusiv manual, încă din 1930.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii