Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

A treia bere din portofoliul agenției GMP Advertising: Stejar

GMP Advertising și-a mărit portofoliul de clienți din industria berii odată cu preluarea contului Stejar, „esenţa tare a berilor româneşti”.
stejar

Colaborarea a debutat cu turneul de rugby IRB Nations Cup 2014, pentru care GMP Advertising a realizat campania „Competiţie de esenţă tare”, ce a constat într-o serie de activări la stadion şi componente OOH.

Andreea Nemens, director executiv GMP Advertising, a declarat: „Stejar este a treia bere din portofoliul GMP Advertising. În acest moment facem campanii pentru Timișoreana, berea numărul 1 din România și pentru Ciucaș, berea numărul 3. Încă o bere în portofoliu vine să confirme expertiza noastră în această industrie și mulțumim foarte mult clientului că a avut încredere în noi”.

Stejar este una dintre berile cu tradiţie în România, cu gust puternic şi masculin potrivit spiritului consumatorilor săi plini de acţiune şi vitalitate. Are 7% alcool, culoare arămie, și se obține în urma unui proces de fermentare prelungit.

„Berea Stejar este o bere specială, adresată bărbaţilor care ştiu ce vor şi vor cu tărie. Dorim ca prin campaniile noastre să provocăm clientul să încerce o altfel de bere cu un caracter aparte. Credem că acest lucru va fi posibil alături de GMP Advertising care are experiență relevantă în publicitatea de pe piața berii”, a declarat Ştefan Teodorescu, Group Brand Manager.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii