Cautare




, Contributor

Imobiliare |
|

Trei chiriași noi în Fashion House Outlet

Suprafața cumulată închiriată de Sport Vision, R&R Boutique și Issimo Home este de 770 de metri pătrați.
R&R Boutique

Sport Vision este un operator de magazine multi-brand ce comercializează peste 40 de mărci de încălțăminte, vestimentație și echipamente sportive, cum ar fi: Nike, Adidas, Umbro, Reebok, Champion, Converse, Ellese, Puma, Sergio Tacchini, Carrera, Karrimor, Slazenger și mulți alții. Acesta va ocupa o unitate pe colț cu suprafața de 375 de metri pătrați în cadrul Fashion House Outlet Centre București.

Având peste 200 magazine de lux în Turcia și parteneriate cu retaileri din 15 țări, Issimo Home este un producător de textile premium pentru baie și casă. Compania a închiriat un spațiu de 78 de metri pătrați și va furniza clienților outlet-ului o gamă largă de accesorii, de la lenjerii de pat, la prosoape, halate de baie, pături și perdele.

Fashion House Outlet Centre București va găzdui, de asemenea, primul outlet din România sub brandul R&R Boutique, aparținând unui producător de încălțăminte premium cu peste 20 ani de experiență în domeniu. R&R Boutique operează un magazin de tip multi-brand cu suprafața de 144 de metri pătrați, care include atât produse proprii, cât și o serie de branduri recunoscute la nivel internațional.

În plus, Tom Tailor a decis să extindă spațiul deținut în Fasgion House Outlet Centre cu încă 173 de metri pătrați, ceea ce ridică suprafața totală a magazinului la 320 de metri pătrați.

Fashion House Outlet Centre, grad de ocupare de 90%

“Fashion House Group a pus bazele pieței de outlet-uri din România și rămâne un pion cheie în strategiile de retail ale unui număr din ce în ce mai mare de branduri naționale și internaționale. După ce anul trecut am încheiat contracte cu 10 noi chiriași, astăzi suntem bucuroși să anunțăm alte 3 branduri care s-au alăturat proiectului Fashion House Outlet Centre din București. Având în vedere numărul brandurilor care au deschis sau intenționează să deschidă un magazin de tip outlet, precum și interesul susținut din partea cumpărătorilor, proiectul se bucură de un avânt spectaculos care ne determină să privim cu încredere către viitor”, a declarat Brendon O’Reilly, managing director al Fashion House Group.

Noile inaugurări de magazine din cadrul Fashion House Outlet Centre se înscriu în tendința pozitivă pe care centrul comercial s-a înscris în anul 2014 și, mai accelerat, în 2015. În ultimele 12 luni, alți 10 noi chiriași au venit în Fashion House Outlet Centre București: Guess, Mustang Jeans, Spanish Kids, Kiddie Rides, Format Lady, Faith by MD, Nissa, Napoleoni, TED’s, Lacoste & Gant.

Liebrecht & wooD Group are un nou director general în România

Inaugurat în 2008, proiectul Fashion House Outlet Centre din cadrul West Park este primul centru de tip outlet din România, fiind dezvoltat de Fashion House Group, parte a Liebrecht & wooD Group. Situat în imediata apropiere a centurii Bucureștiului și cu acces direct din autostrada A1, centrul comercial are o suprafață închiriabilă de 20.000 de metri pătrați., În prezent, Fashion HouseOutlet Centre cuprinde peste 60 de magazine, un food court și o parcare cu 2.150 locuri. Mixul de chiriași include branduri ca: Puma, Adidas, US Polo, Champion, Stefanel, Mango, Tom Tailor, Ecco, Camel Active, Lee Cooper, Nissa, Lacoste & Gant.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii