Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Travel Mix a anunțat că se difuzează pe Orange TV

travel_mix.jpg
Televiziunea de Turism a României - Travel Mix emite de pe 12 mai şi pe noua platformă DTH a operatorului telecom Orange, potrivit unui comunicat difuzat de Travel Mix, preluat de Media Expres. „De astăzi suntem prezenţi şi pe satelitul Astra G1, pe noua platforma DTH Orange TV şi acest lucru este foarte important, deoarece putem promova România Turistică prin Travel Mix în toată Europa”, a declarat directorul televiziunii, Laurențiu Megelea.

Televiziunea Travel Mix este prezentă pe piaţa din România din anul 2011, iar obiectivul său este acela de a promova turismul românesc în toate formele lui: călătorie, afaceri, cultural, medical, religios, agroturism, ecoturism etc. şi de a oferi posibilitatea telespectatorilor să descopere noi destinaţii turistice.

Recent, Travel Mix anunțase că a intrat și în grila de programe a operatorului telecom RCS & RDS.

Programele Travel Mix poate fi recepţionată de abonaţii RCS & RDS Digital la nivel naţional, UPC Digital la nivel naţional pe canalul 309, pe rețeaua Ines IPTV, AdNet Telecom, dar și pe tabletă, telefon mobil şi pe internet, la adresa www.travelmix.ro/live.

Travel Mix se poziționează ca o sursă de informare tematică pentru toţi telespectatorii, un canal de marketing cu vizibilitate naţională pentru operatorii din turism, şi „o resursă didactică în industria ospitalităţii”.

Orange a intrat oficial pe piaţa furnizorilor de servicii TV DTH prin satelit din România, după lansarea anunțată pe 11 iunie 2013, a platformei Orange TV.

Pe piaţa de televiziune prin satelit din România mai activează companiile de telecomunicaţii: RCS&RDS – Digi, Romtelecom – Dolce şi UPC – Focus Sat, dar și operatorul Freesat care folosește satelitul Eutelsat, notează Media Expres.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii