Cautare




, Contributor

Servicii Financiare & Imobiliare & Auto

Imobiliare |
|

Tranzacție record la început de an. Carrefour a prelungit contractul de închiriere pentru spațiul de circa 85.000 mp din parcul industrial P3 Bucharest A1

CBRE a intermediat prelungirea contractului de închiriere pentru spațiul de aproximativ 85.000 mp pe care grupul Carrefour îl ocupă în parcul industrial P3 Bucharest A1, din vestul Capitalei, aceasta fiind una dintre cele mai mari tranzacții din piața locală de logistică.
P3 Bucharest A1

Carrefour România a continuat să se extindă și în 2020, deschizând 25 de magazine și ajungând astfel la o rețea de peste 360 de magazine fizice. Totodată, Carrefour este chiriaș al parcului industrial  P3 Bucharest A1 din anul 2007, unde s-a extins treptat. În prezent, Carrefour ocupă în P3 Bucharest A1 o suprafață totală de 85.000 mp.

După ce 2020 a fost un an în care sectorul industrial a devenit starul pieței imobiliare din întreaga lume, anul 2021 începe cu o tranzacție majoră pentru piața din România, prin prelungirea contractului pentru depozitul Carrefour. Suntem în etapa consolidărilor, a depozitelor centralizate de mari dimensiuni și ne așteptăm să se contureze tot mai multe depozite XXL atât în București, cât și în alte zone cheie din țară. Astfel, după un an istoric din punct de vedere al volumului tranzacționat, 2021 are toate premisele pentru a continua ascensiunea pieței de spații industriale”, a declarat Răzvan Iorgu, Managing Director, CBRE România.

Prelungirea contractului pentru depozitul Carrefour de 85.000 mp reprezintă una dintre cele mai mari tranzacții încheiate vreodată pe piața logistică din România.

Suprafața totală a parcului P3 Bucharest A1 este de aproximativ 380.000 mp și cuprinde în prezent 14 clădiri, o stație electrică și un terminal feroviar. Printre cei mai mari chiriași ai parcului, alături de Carrefour, se numără eMag, Yusen Logistics,  Gebrüder Weiss, Elit, Agricover, HOPI, Europharm, Interbrands și E Van Wijk.

Retailerii din FMCG vor ocupa 1,4 mil. mp de spații logistice în 2022

Alături de Carrefour, retailerii din FMCG (bunuri de larg consum, respectiv alimente, produse de îngrijire personală şi a locuinţei) sunt printre cei mai mari utilizatori de spații logistice din România, ocupând în prezent o suprafață totală de 1,1 mil. mp, dublu față de acum cinci ani, potrivit datelor CBRE. Alți 200.000 mp pentru companii din FMCG sunt deja în construcție iar estimările CBRE indică încă 100.000 mp care vor fi tranzacționați în 2021 și vor fi livrați anul viitor.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii