
Prin această tranzacție, Canopy devine prima agenție Pay Per Click din România care integrează o companie similară, consolidându-și poziția de lider.
Achiziția, care va fi finalizată în ultimul trimestru al acestui an, implică preluarea brandului Edge și integrarea portofoliului de clienți al agenției de performance marketing lansate în 2016. Printre brandurile care vor intra în portofoliul Canopy se numără Provident, FruFru, Arsis și Continental Hotels, care se vor alătura unor nume ca Sephora, Chicco, Piatra Online, UiPath, DPAP, SanoVita, Smart Bill șiEdenred, aflate deja în portofoliul de clienți Canopy.
”Prin creșterea investițiilor în publicitatea PPC pe care le gestionăm pentru actualii clienți, corelată cu integrarea noilor branduri, Canopy se impune ca lider de piață, cu un buget de advertising pe platformele Google și Facebook estimat la 6 milioane de euro pentru acest an. După extinderea cu biroul de la Iași și dezvoltarea serviciilor cu soluții tip Robotic Process Automation (RPA), este un nou pas prin care Canopy confirmă interesul constant de a evolua ca business și de a susține marketingul online din România”, explică Cristian Ignat, fondatorul Canopy.
“Am luat această decizie ca urmare a unei schimbări în strategia 2Performant – urmează o perioadă de dezvoltare accelerată a platformei noastre și ne-am hotărât să ne concentrăm în întregime pe construirea propriei tehnologii, precum și pe serviciile aferente utilizării acesteia.” a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Performant.com.
În primele opt luni ale lui 2018, cifra de afaceri a agențiein Canopy a crescut cu 56% comparativ cu perioada similară a anului trecut. În prezent, compania are 24 de angajați, dintre care șapte în biroul din Iași.
Din acest an, Canopy și-a dezvoltat serviciile cu soluții tip Robotic Process Automation (RPA), care permit eficientizarea operațiunilor dintr-o companie prin automatizarea proceselor și activităților repetitive din varii departamente (Financiar, HR, Customer Care, Marketing, etc.).
Agenția lucrează pentru branduri precum Sephora, Chicco, Piatra Online, UiPath, DPAP,SanoVita, Maxigel, Smart Bill sau Edenred.
În prezent Canopy implementează campanii tip Pay Per Click (Google Ads, remarketing, Facebook Ads, YouTube etc.), strategii digitale, traininguri pentru dezvoltarea echipelor, audit-uri de Usability pentru creșterea ratei de conversie și setarea corectă a platformei de Analytics pentru măsurarea și interpretarea cât mai ușoară și eficientă a datelor.
Infrastructura tehnologică construită de 2Performant deservește în prezent peste 600 de clienți din România și din străinătate, precum: Avon, Answear, Chicco, Noriel, Orange sau Telekom. În 2017, 2Performant a înregistrat venituri totale de aproximativ 13,5 milioane lei.