Cautare




, Contributor

Topuri |
|

Transavia, portofoliu în valoare de 81 milioane de euro în 2020

Transavia, unul dintre cei mai cunoscuți jucători de pe piața locală de carne de pasăre, ocupă locul 4 în topul celor mai valoroase branduri.
Ioan_Popa,_Transavia_SS044.jpg

Potrivit datelor din clasamentul realizat de către Brand Finance România, valoarea portofoliului companiei controlată de familia Popa a atins 81 milioane de euro anul trecut.

„Am primit cu satisfacţie clasamentul 2021 publicat de Brand Finance, o confirmare a importanţei investiţiilor noastre în imagine și alinierea activităţii noastre zilnice la cele mai înalte exigenţe internaţionale, chiar și în vremurile de incertitudine pe care le traversăm. Odată cu cei 30 de ani de activitate aniversaţi anul acesta, vom sărbători alături de partenerii și consumatorii noștri printr-o serie de surprize și campanii inovatoare, astfel încât să menţinem și să consolidăm favorabilitatea în rândul consumatorilor din România”, a declarat Ioan Popa, Președinte – Fondator Transavia.

În prezent, Transavia are peste 2.400 de angajați care activează preponderent în cele 29 ferme de creștere a păsărilor și patru ferme de producție vegetală, o fabrică de nutrețuri combinate, trei abatoare de ultimă generație și o fabrică de procesare a cărnii.

Fermele Transavia sunt localizate în opt județe din România, unde anual se produc peste 100.000 de tone de carne de pui.

Brand Finance este cea mai mare firmă independentă la nivel global în consultanța privind evaluarea brandurilor, fondată în 1996, cu scopul conectării brandurilor cu profitabilitatea afacerii.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii