Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Tech |
|

TPS Engage se extinde în Coreea de Sud și primește suport tehnic și financiar de la parteneri locali în Asia

TPS Engage, startup-ul românesc devenit cel mai mare marketplace contextual pentru Digital Out of Home (DOOH) din CEE, a acceptat invitația guvernului Coreei de Sud de a participa într-un program de localizare. Au fost selectate doar 40 de startup-uri din întreaga lume, iar TPS Engage este singura companie cu origini românești din proiect.
helloseoultps

Programul dezvoltat de Coreea de Sud va asigura TPS Engage cu suportul tehnic și financiar pentru dezvoltarea business-ului în Asia, iar în primă fază în Seul, cu scopul stabilirii unei companii cu sediul în această țară.

Prima fază a programului durează patru luni, iar în urma deciziei fiecărui startup si a juriului local, companiile vor primi suport și pentru următoarea perioadă.

 

Matei Psatta, co-fondator și CMO TPS Engage: „Asia a fost dintotdeauna o piață extrem de interesantă pentru noi, însă știam că avem nevoie de suport local pentru a ne putea dezvolta cu viteza pe care ne-o dorim și pe care am reușit s-o atingem în România și CEE. Din fericire, Coreea de Sud e în poziția perfectă pentru a ne oferi acest suport. Urmează o perioadă extrem de interesantă atât pentru noi, cât și pentru industria de outdoor digital – absolut totul se va schimba în următorii ani”.

TPS Engage este o companie internațională parte din acceleratorul global Techstars. Specializată în tehnologie dinamică pentru ecrane digitale outdoor și indoor, compania TPS Engage reinventează outdoor-ul digital printr-o platformă de tip marketplace accesibilă companiilor de orice dimensiune.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii