FacebookTwitterLinkedIn

Anul trecut compania deținea o cotă de 60% din această piață, în condițiile în care valoarea pieței a fost de aproximativ 10 milioane de dolari, conform estimărilor directorului general TP-LINK, în RomâniaHermes Song.

Compania maiestimează vânzări totale de peste 1 milion de echipamente de reţelistică pentru anul curent în România, Bulgaria şi Balcani (Albania, Bosnia, Kosovo, Macedonia).

„Alături de consolidarea poziţiei de lider în România pe piaţa echipamentelor de reţelistică, TP-LINK îşi propune să se distanţeze în mod vizibil de concurenţă în 2014” a declarat Hermes Song.

„Ne propunem să creştem vânzările atât pe piaţa de dispozitive wireless, pe segmentul adaptoarelor Powerline, dar şi pe cel al routerelor mobile. În același timp, vom implementa strategia globală orientată pe extinderea portofoliului de produse, intrând pe piața de accesorii. Ne concetrăm în continuare pe creșterea nivelului de informare și educare a utilizatorilor, în special în cazul unor categorii de produse mai puţin cunoscute, precum adaptoarele care transformă circuitele electrice existente într-o reţea de date de mare viteză”, a mai spus directorul subsidiarei.

Totodată, el a mai declarat că România va devenit, după Polonia, cea mai importantă piață din regiune pentru compania chineză. În prezent, TP-LINK România are o echipă de doar zece angajați, însă numărul lor se va dubla până la finele anului.

TP-LINK este producător global de echipamente de rețea pentru clienți SOHO și IMM-uri şi unul dintre cei mai mari furnizori pe segmentul WLAN şi CPE în bandă largă la nivel mondial. Produsele TP-LINK sunt disponibile în peste 120 de ţări. În România, TP-LINK este prezentă din 2007, prin trei distribuitori oficiali: Network One Distribution, Royal Computers și Despec Romania, iar din 2013 printr-un birou de reprezentare la București, dar și un depozit regional care deservește România și alte șase piețe din regiune.