Cautare




, Contributor

Auto |
|

Toyota își dublează perspectivele de profit, pe măsură ce vânzările din China au revenit din cauza pandemiei

Toyota Motor Corp și-a dublat și chiar mai mult prognoza profitului operațional pentru tot parcursul anului, a anunțat vineri compania.
Toyota se află pe poziția a șasea, cu o valoare de 42,1 mld. dolari.

Această prognoză pozitivă este pusă pe seama revenirii pieței din China, după ce în pandemie s-au înregistrat scăderi de 24% a câștigurilor din al doilea trimestru, relatează Reuters.

Cel mai mare producător auto din Japonia a declarat că se așteaptă acum la un profit operațional de 1,3 trilioane de yeni (12,6 miliarde de dolari) pentru anul fiscal care se va încheia în martie 2021, față de cei 500 de miliarde pe care i-a prezis anterior. Însă dacă profitul operațional pentru exercițiul financiar anterior a fost de 2,47 trilioane de yeni, cel de anul acesta s-a redus la jumătate.

Pentru al doilea trimestru, din iulie până în septembrie, profitul operațional a scăzut la 506 miliarde de yeni de la 662,4 miliarde cât a fost în aceeași perioadă cu un an mai devreme, potrivit calculelor Reuters. Totuși, s-au înregistrat progrese față de aprilie-iunie când vânzările de mașini s-au prăbușit. 

“Dacă comparați al doilea trimestru cu primul, puteți vedea o recuperare dramatică”, a spus directorul financiar Kenta Kon.

Vânzările auto în China au crescut cu 12,8%

Producătorul japonez se așteaptă acum să vândă 9,42 milioane de mașini anul acesta – în creștere cu 3,5% față de prognozele anterioare de 9,1 milioane, dar încă mult sub vânzările de 10,46 milioane din anul trecut.

Deși este încă slabă, cererea a revenit, în special în China, cea mai mare piață auto din lume. Toyota și rivalii își fixează speranțele de recuperare în câștigarea afacerilor acolo, în timp ce China își revine din pandemie mai repede decât alte țări.

Vânzările totale de vehicule în China au crescut în septembrie cu 12,8%, un al șaselea câștig lunar consecutiv, deși cifrele au fost cu 6,9% mai mici față de perioada similară a anului trecut. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii