Total Post a livrat, pe tot parcursul anului trecut, 43 milioane scrisori, cu o creștere de peste patru ori față de 2011 și se așteaptă ca anul acesta să ajungă la 55 milioane livrări. Aria de distribuire Total Post acoperă întreaga țară la nivel de reședințe de județ, dar și anumite orașe secundare și zone rurale.
“Anul 2012 a fost un an dificil având în vedere condițiile de pe piață, volumul total al trimiterilor poștale din România fiind estimat la nivelul celui din 2011, aproximativ 450 milioane de scrisori. Vorbim aici doar de scrisorile interne. Cu toate acestea, Total Post a continuat să investească atât în extinderea rețelei, cât și în dezvoltarea serviciilor oferite. În acest fel am reușit să atragem clienți noi și să înregistrăm o creștere solidă a business-ului”, a precizat Dan Roșu, director de dezvoltare Total Post.
Acesta susține că pentru 2013, Total Post își propune să păstreze același ritm de creștere, cu atât mai mult cu cât de la 1 ianuarie anul acesta a încetat dreptul rezervat Poștei Române asupra expedițiilor poștale cu valoare mică. Dan Roșu se așteaptă ca în acest an să ajungă la o marjă a profitului operațional de 8-10%
Compania a fost fondată la sfârșitul anului 2009 și, în mai puțin de 3 ani, a reușit să formeze o echipă de peste 1.000 de angajați pentru activitatea curentă și 600 de colaboratori pentru proiectele punctuale, de anvergură. Total Post operează pe segmentul poștei de scrisori, oferind serviciile aferente acestui sector: expedieri înregistrate și neînregistrate, servicii conexe traficului poștal (tipar, servicii financiare). Domeniile din care provin cei peste 200 de clienți Total Post sunt cu precădere utilitățile, comunicațiile și instituțiile financiare.