Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Tot mai mulți românii folosesc pentru spălare gelul de duș. Dacă au apă caldă!

Gelul de duș este utilizat cel puțin o dată pe zi de 61% dintre orășeni, arată un studiu cantitativ realizat de compania Exact Cercetare și Consultanță, în noiembrie 2015, pe un eșantion de 1.097 de respondenți din mediul urban.
gel de dus

Analiza frecvenței de utilizare pe categorii de gen relevă diferențe semnificative între comportamentul femeilor și cel al bărbaților.

„Femeile din mediul urban folosesc gelul de duș cel puțin o dată pe zi în procent de 72%, în timp ce bărbații în procent de doar 51%. Un consum mai scăzut comparativ cu media urbană este observat și în cazul locuitorilor orașelor Moldovei (49%), în cel al angajaților cu studii medii (50%), dar și în cel al elevilor și studenților (53%)”, declară Lăcrămioara Loghin (foto), director general la Exact Cercetare și Consultanță.

Lacramioara Loghin, Managing Director EXACT CC

Un sfert dintre românii din mediul urban (26%) optează pentru gelul de duș doar de câteva ori pe săptămână. În Moldova apare mai mult acest comportament: 36% menționează că folosesc doar de câteva ori pe săptămână acest produs, cu 10% peste media urbană.

În ceea ce privește comportamentul de utilizare a șamponului, cei mai mulți români de la oraș (56%) aleg să îl folosească de câteva ori pe săptămână.

VEZI TOPUL TELEVIZIUNILOR ÎN MEDIUL URBAN (NOIEMBRIE 2015)

La fel ca și în cazul gelului de duș, se constată diferențe atunci când este analizat comportamentul în funcție de genul respondenților: femeile optează în procent mai mare pentru această frecvență (65%) față de bărbați (47%). Un comportament similar cu cel al femeilor se înregistrează și în cazul tinerilor (elevi și studenți – 65%).

Privind spre consumul de săpun lichid, 83% dintre românii din urban îl folosesc cel puțin o dată pe zi. Doar în cazul celor cu un nivel scăzut de educație se înregistrează un consum zilnic mai scăzut, de 70%.

Chestionați în legătură cu frecvența cu care au achiziționat în ultimele 6 luni produse de îngrijire a corpului, jumătate dintre românii din mediul urban au achiziționat lunar aceste produse: 48% în cazul săpunului lichid, 50% în cazul gelului de duș și 51% în cazul șamponului.

© Snehitdesign | Dreamstime.com – Shover Gels Photo

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii