Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul ziarelor naționale care au obținut cele mai mari bugete de publicitate (ianuarie – aprilie 2015)

Ziarele naționale au atras, în primele patru luni ale acestui an, un volum brut de publicitate de 16,78 milioane de euro (rate card), potrivit studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitate” (MIP), realizat de BRAT. Bugetul este mai mic cu 5,2% față de aceeași perioadă a anului trecut.
shutterstock_123429229.jpg

În perioada 1 ianuarie – 30 aprilie a.c., în ziarele naționale au apărut 4.908 de machete publicitare, conform monitorizărilor Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT),  singura entitate din România ce furnizează date de monitorizare pentru patru medii – presă, radio, internet și outdoor. Numărul de inserții este mai mic cu 8,4% față de anul trecut. Cele 4.908 de inserții reprezintă un buget de publicitate de 16.788.707 euro (rate card), volum calculat la tarifele-listă ale fiecărei publicații. (Nu au fost scăzute discounturile și gratuitățile).

Tabloidul „Libertatea” (ediția națională) a publicat 1.372 de machete publicitate în valoare brută de 6.792.544 euro (rate card), în intervalul menționat. Pe locul secund în topul publicității se află „Ziarul Financiar”, care a depășit tabloidul „Click!”, cu un volum de 3.255.387 euro (rate card), pentru 978 de machete publicitare.

„Click!”, locul trei în top, a atras un volum brut de 2.160.605 euro (rate card), reprezentând 621 de inserții.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii