Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul ziarelor naționale care au atras publicitate în ianuarie – februarie 2013

Ziare-si-reviste-romanesti.jpg
„Ziarul Financiar” a obținut cel mai mare volum brut de publicitate, în primele două luni ale acestui an: 841.900 euro (calculat la rate card). „România liberă” a publicat cele mai multe inserții publicitare dintre toate ziarele naționale: 430.

Primele 10 ziare naționale în funcție de volumul brut de publicitate vândut, în ianuarie și februarie, au adunat în total 4,16 milioane de euro, buget calculat la rate card (fără scăderea discounturilor și a gratuităților). În paginile acestora au apărut 1.866 de machete publicitare, conform studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea din Presa Scrisă” (MIPS), realizat de BRAT.

„Ziarul Financiar” a vândut 398 de inserții, în valoare brută de 841.900 euro (calculat la rate card), plasându-se pe primul loc în topul ziarelor naționale. Pe locul secund se află „Liberatea”, cu 275 de inserții, reprezentând 702.976 euro (rate card).

„România liberă” a publicat cele mai multe machete dintre ziarele naționale, dar a fost monitorizată la rate card cu 635.345 euro.

Alte ziare cu volume de publicitate atrase în primele două luni ale anului: „Adevărul” (473.123 euro – rate card), „Click” (437.090 euro), „Gazeta Sporturilor” (373.017 euro), „Evenimentul Zilei” (238.942 euro), „Pro Sport” (217.000 euro), „Jurnalul Național” (184.111 euro) și „Curierul Național” (57.751 euro).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii