Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul ZIARELOR NAȚIONALE care au atras cele mai mari bugete de publicitate în 2015

Volumul brut de publicitate atras de ziarele naționale, în cursul anului 2015, a scăzut cu 10,5% față de anul precedent. De asemenea, numărul de machete publicitare este mai mic cu 9,8% față de anul 2014, arată studiul „Monitorizarea Investițiilor în Publicitate” (MIP), realizat de BRAT.
ziare.jpg

Anul trecut, zece ziare naționale au atras un volum brut de publicitate de 56.160.294 milioane euro (buget calculat la rate card), în scădere cu 10,5% față de anul 2014, conform monitorizării Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT).

Bugetul a fost calculat la tarifele-listă de publicitate ale fiecărui cotidian național, buget din care NU au fost scăzute discounturile și gratuitățile oferite de editori către clienți.

Volumul brut de publicitate investit în ziarele naționale reprezintă 42,2% din totalul investițiilor în presa scrisă, în cursul anului 2015. Restul fiind deținut de ziarele locale și de reviste.

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii