Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul ziarelor locale și regionale care au atras cele mai mari volume de publicitate în 2015

Bugetul total de publicitate atras de ziarele locale și regionale a scăzut drastic în 2015 față de anul precent: 37,3%. La fel, numărul de machete publicitare s-a micșorat cu 21,4%, arată studiul Monitorizarea Investițiilor în Publicitate (MIP), realizat de BRAT.
ziare unu

Volum brut de publicitate investit în ziarele locale și regionale, pe parcursul anului 2015, s-a ridicat la 15.418.526 euro (calculat la rate card), în scădere cu 37,3% față de anul 2014, relevă monitorizarea Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT).

Este o scădere ce reflectă criza în care se află presa locală din România.

Bugetul a fost calculat pe baza tarifelor-listă ale fiecărei publicații și include discounturile și gratuitățile acordate clienților de către editori.

Numărul de inserții publicitare a scăzut cu 21,4%, ajungând la 36.056.

Ziarul „Gazeta de Sud” din Craiova a atras cel mai mare volum brut de publicitate dintre toate publicațiile locale monitorizate: 2.994.377 euro (rate card). Pe locul secund se află ziarul fraților Ionuț și Robert Negoiță, „Ring”, cu un buget de 2.030.205 euro (rate card).

Jurnalul Arădean” a publicat cel mai mare număr de machete publicitare: 5.115. Pe al doilea loc se află „Obiectiv Vocea Brăilei”, cu 4.589 de inserții.

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii