FacebookTwitterLinkedIn

În primele 11 luni ale anului 2012, ziarele centrale au publicat 34.572 de inserții publicitare, conform monitorizării companiei Alfa Cont. Volumul este mai mic cu 15% față de cel înregistrat în anul precent. Volumul net de publicitate atras de ziarele centrale, estimat de „Forbes România”, a fost de 12,2 milioane de euro.

Publicația cu cel mai mare număr de machete publicitare publicare a fost „Ziarul Financiar”, cu 4.945 inserții, potrivit monitorizării Alfa Cont. Pe locurile următoare în topul realizat în funcție de volumul brut de publicitate (nu s-au scăzut discounturile și gratuitățile) s-au plasat ziarele „Adevărul” (3.248 inserții), „Click!” (3.531), „Gazeta Sporturilor” (2.155) și „România liberă” (4.409).

Tabloidul „Libertatea” a publicat 3.009 de machete publicitare, în timp de ce „Pro Sport”, 2.357 inserții. În clasament mai figurează „Jurnalul Național” (1.935), „Evenimentul zilei” (1.553) și „Ring” (2.304)