Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul ziarelor centrale cu cele mai multe machete publicitare

ziare1.jpg
Numărul de machete publicitare apărute în ziarele centrale, în perioada ianuarie – noiembrie 2012, a scăzut cu 15% față de aceeași perioadă a anului 2011

În primele 11 luni ale anului 2012, ziarele centrale au publicat 34.572 de inserții publicitare, conform monitorizării companiei Alfa Cont. Volumul este mai mic cu 15% față de cel înregistrat în anul precent. Volumul net de publicitate atras de ziarele centrale, estimat de „Forbes România”, a fost de 12,2 milioane de euro.

Publicația cu cel mai mare număr de machete publicitare publicare a fost „Ziarul Financiar”, cu 4.945 inserții, potrivit monitorizării Alfa Cont. Pe locurile următoare în topul realizat în funcție de volumul brut de publicitate (nu s-au scăzut discounturile și gratuitățile) s-au plasat ziarele „Adevărul” (3.248 inserții), „Click!” (3.531), „Gazeta Sporturilor” (2.155) și „România liberă” (4.409).

Tabloidul „Libertatea” a publicat 3.009 de machete publicitare, în timp de ce „Pro Sport”, 2.357 inserții. În clasament mai figurează „Jurnalul Național” (1.935), „Evenimentul zilei” (1.553) și „Ring” (2.304)

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii