
Petre Barbu, Contributor
Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.
Media şi entertainment |
|
Topul televiziunilor pentru copii și tineret – noiembrie 2018

În luna noiembrie, televiziunile pentru copii și tineret au avut o cotă totală de piață de 7,3% la nivel național (toată ziua) și de 6,52% la nivel urban (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media. Altfel spus, 6,52% dintre telespectatorii din mediul urban, care s-au uitat la televizor în luna noiembrie, au urmărit programele acestor televiziuni. De notat că nu numai copiii sunt telespectatorii acestor programe ci și părinții și bunicii.
Cartoon Network este liderul acestei nișe TV, cu o medie de 52.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), la nivel național, și cu 27.000, în urban. A câștigat 6.000 de persoane față de octombrie, pe național, și 2.000 în urban.
La nivel național, televiziunile au înregistrat următoarele creșteri de audiență față de luna precedentă: Boomerang (7.000), Disney Junior (10.000), Minimax (11.000), Nickelodeon (7.000), Nick JR (6.000).
Se observă că Minimax a realizat cea mai mare creștere de audiență de pe acest segment, la nivel național.
La nivel urban, televiziunile au înregistrat următoarele creșteri: Boomerang (1.000), Disney Junior (3.000), Minimax (3.000) și Nickelodeon (2.000).
Disney și Nick JR au avut aceleași audiențele generale la nivel urban obținute în luna octombrie.
Mai multe articole Forbes
Comentarii
Nu există comentarii