Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul televiziunilor pentru copii și tineret cu cele mai mari audiențe – IULIE 2019

În luna iulie, nișa televiziunilor pentru copii și tineret a crescut cu 0,72 puncte procentuale la nivel național, față de luna precedentă, și cu 0,31 puncte procentuale în mediul urban. O luptă foarte dură, chiar dacă sunt televiziuni pentru copii!, se duce în mediul urban, unde numai puțin de cinci televiziuni au audiențe aproape egale.
televiziune copii

Cartoon Network este liderul televiziunilor pentru copii și tineret, cu o creștere de 3.000 de persoane la nivel național, dar cu o scădere de 2.000 în urban.

De altfel, se constată că la nivel național cota de piață a acestei nișe este de 8,04% față de 7,19% în urban. Asta înseamnă că un consum important provine de la publicul din mediul rural.

În mediul urban, sunt cinci televiziuni cu ratinguri generale foarte apropiate Boomerang (18.000), Minimax (17.000), Disney (18.000), Nickelodeon (17.000) și Disney Junior (15.000), conform măsurătorilor Kantar Media.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL URBAN – IULIE 2019

Nickelodeon a înregistrat cele mai mari creșteri de audiență față de iunie: majorare de 7.000 pe național și 2.000 de persoane câștigate în urban.

Și Disney Channel a avut o creștere semnificativă la nivel național (5.000 de persoane).

Minimax a pierdut 2.000 de telespectatori pe național și 1.000 în urban.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii