Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul televiziunilor de știri în sondajele de audiențe 2012

televiziuni_de_stiri.jpg
Antena 3 a dominat nișa televiziunilor de știri cu o audiență medie anuală de 269.000 de telespectatori pe minut, la nivel național. Cei trei concurenți, Realitatea TV, B1 TV și România TV, au fost la mare distanță de lider, în sondajele din 2012.

Cu o medie de 143.000 de telespectatori pe minut, Realitatea TV s-a plasat pe locul doi, în urma Antenei 3 (pe național, all day). În urban, televiziunea condusă de Cozmin Gușă a avut o medie de 77.000 de orășeni, departe de poziția liderului Antena 3 (187.000 de telespectatori).

Totuși, pe național, Realitatea TV a înregistrat un reach mai bun decât Antena 3: 5.579.000 față de 5.129.000. Reach este un indicator de audiență care arată numărul de telespectatori distincți care au urmărit cel puțin un minut programele unei televiziuni pe parcursul unei perioade de timp (în acest caz, un an). La nivel urban, Antena 3 și-a luat revanșa, cu 3.341.000 de persoane față de un reach de 3.328.000 la Realitatea TV.

Revenind la sondajele ce vizează ratingul anual, B1 TV și România TV s-au „ținut de mână”, atât în urban, cât și la nivel naațional. În primul univers, B1 TV a avut o medie de 62.000 de telespectatori, iar în al doilea, 95.000. Programele România TV au avut în urban o medie de 59.000, iar pe național au fost urmărite de 92.000 de persoane.

Mult mai bun a fost B1 TV la reach: 4.686.000 de români diferiți pe național, față de 3.359.000 la România TV.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii