Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul televiziunilor de știri – februarie 2016

Antena 3 este singura televiziune de pe nișa știrilor care a câștigat audiență în luna februarie. Notificarea ANAF privind evacuarea sediului i-a folosit Antenei 3 în sondajele de audiență.
televiziuni de stiri

În februarie, Antena 3 a câștigat audiență atât la nivel național cât și în urban: 26.000 de telespectatori pe național, respectiv 17.000. Audiența medie a Antenei 3 a fost de 265.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform Kantar Media. Este a patra televiziune națională, după Pro TV, Antena 1 și Kanal D.

La polul opus, România TV este televiziunea de știri care a înregistrat cele mai mari pierderi de audiență pe segmentul știrilor: 42.000 pe național și 24.000 de persoane în urban.

B1 TV, Realitatea TV și Digi24 au înregistrat pierderi minore față de luna ianuarie, între 1.000 și 5.000 de persoane.

VEZI TELEVIZIUNILE CU CELE MAI MARI AUDIENȚE LA NIVEL NAȚIONAL – FEBRUARIE 2016

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii