Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul televiziunilor de filme și seriale cu cele mai mari audiențe în luna IUNIE 2018

Pro Cinema și AXN au pierdut audiență în luna iunie, sezonul cald influențând consumul pe aceste două televiziuni. În schimb, Film Cafe, TNT și Pro Gold au câștigat puncte importante de rating la nivel național.
filme_televiziuni.jpg

Pro Cinema a pierdut 4.000 de telespectatori față de luna mai, la nivel urban, fiind cea mai mare scădere de audiență de pe nișa televiziunilor de filme și seriale. A ajuns la o medie de 21.000 de orășeni pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, valoare sub AXN (25.000) și DIVA (23.000).

AXN a suferit o pierdere de 6.000 de persoane la nivel național, cea mai mare de pe această nișă. Dar poziția a doua în top nu îi este amenințată de vreo altă televiziune concurentă.

DIVA și-a menținut audiențele generale din luna mai, atât în urban cât și pe targetul național.

Paramount Channel a câștigat câte 1.000 de persoane pe național, respectiv în urban.

Dar cele mai mari creșteri de audiență la nivel național sunt semnalate în cazul televiziunilor Film Cafe, TNT și Pro Gold, fiecare câștigând câte 4.000 de persoane.

Se constată că în mediul urban, concurența este mai mare pe această nișă. Comedy Central, cu o medie de 11.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), este în concurență directă cu Film Cafe (11.000) și TNT (13.000).

Cota de piață (de vizionare) pentru nișa televiziunilor de filme și seriale, în luna iunie, a fost de 6,17% la nivel național. În urban, cota a fost de 6,82%.

VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL URBAN – IUNIE 2018

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE ȘTIRI – IUNIE 2018

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii