Anul trecut, în intervalul orar 19:00 – 24:00 (prime time), Pro TV a avut o medie de 1.348.000 telespectatori pe minut la nivel național, în scădere cu 11.000 de persoane față de anul precedent. Este o ușoară scădere a audienței generale a programelor Pro TV în prime time, dar televiziunea își menține detașat poziția de lider.
Kanal D a înregistrat cea mai mare creștere de audiență în prime time de pe piața TV, câștigând 157.000 de persoane față de 2015. Kanal D ocupă poziția de doua pe universul național, cu o medie de 994.000 de telespectatori pe minut.
Antena 1 a câștigat 82.000 de persoane pe național, având un rating mediu de 958.000 de telespectatori pe minut în prime time.
Trei televiziuni fruntașe au înregistrat pierderi importante de audiență față de 2015: Acasă TV (-138.000 de persoane), TVR 1 (-95.000) și Antena 3 (-90.000). Este îngrijorătoare scăderea de audiență a canalului public TVR 1 într-un an electoral și în care a avut drepturile TV pentru Jocurile Olimpice de la Rio.
Alte stații TV care au suferit scăderi de audiență în prime time, la nivel național: Național TV (-27.000), Antena Stars (-10.000), B1 TV (-40.000), TVR 2 (-33.000), Realitatea TV (-34.000), Digi24 (-10.000) și Sport.ro (-22.000).
Televiziuni care și-au crescut audiența: România TV (+13.000 de persoane), Prima TV (8.000), Disney Channel (5.000), Pro Cinema (13.000), ETNO TV (7.000), AXN (21.000), Dolce Sport (8.000), Minimax (38.000) și Favorit (13.000).
Se constată că cele mai mari câștiguri de audiență în 2016 le-au înregistrat Kanal D și Antena 1.
Televiziunile cu cele mai mici audiențe generale pe național, în prime time, sunt: Music Channel (5.000 de persoane pe minut), Animal Planet (5.000), H!T Music, MTV România și Nașul TV, fiecare cu o medie de 2.000 de persoane pe minut. (MTV România a ieșit din monitorizările Kantar Media la începutul acestui an.)
VEZI VENITURILE DIN PUBLICITATE ALE RADIOURILOR ÎN ANUL 2016