
În ianuarie, audiența Kanal D a câștigat 37.000 de telespectatori față de decembrie 2017, fiind cea mai mare creștere de audiență de pe piața TV. Kanal D a atins o medie de 194.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media.
Pro TV și Antena 1 s-a mulțumit cu creșteri minore într-o lună în care se pun la cale grilele de primăvară: 1.000, respectiv 2.000 de orășeni.
România TV și Antena 1 au câștigat 19.000, respectiv 20.000 de orășeni. Dragnea să trăiască, pentru că a dat jos Guvernul Tudose și televiziunile aservite au avut o pâine albă de mâncat!
Primele cinci televiziuni cele mai urmărite în urban au totalizat o cotă de piață de 51,3%. Cealaltă jumătate de piață (48,7%) a fost disputată de numai puțin de 57 de televiziuni.
TVR 1 pierdut 9.000 de orășeni în ianuarie, fiind a șaptea televiziune în topul urban, cu o medie de 54.000 de telespectatori pe minut (toată ziua). În schimb, audiența TVR 2 a crescut cu 7.000 de persoane, trebuie urmărită această stație care avansează, încet-încet, în sondajele din urban!
Digi 24 a câștigat 3.000 de persoane față de decembrie, nu mult, dar câștigul îi consolidează poziția a treia pe nișa știrilor, înaintea concurenței B1 TV (creștere de 3.000) și Realitatea TV (scădere de 1.000). Dacă nu va face greșeli de strategie, Digi24 nu va mai fi ajunsă de cele două televiziuni în urban. O posibilă amenințarea a programelor Digi24 pentru audiențele confortabile ale stațiilor România TV și Antena 3 este greu de imaginat, fiind de-a dreptul o „misiune imposibilă”.
Alte televiziuni care au câștigat audiență în ianuarie 2018 față de decembrie 2017: Prima TV (+7.000), Antena Stars (+6.000), Disney Junior (+3.000).