FacebookTwitterLinkedIn

Cele cinci televiziuni din fruntea topului urban – Pro TV, Antena 1, Kanal D, Antena 3 și România TV – au împreună o cotă de vizionare de 51,1%, în luna septembrie.

Cota de piață de 48,9% este împărțită de 56 de televiziuni înscrise în Sistemul Național de Măsurare a Audienței, realizat de Kantar Media, sub patronajul ARMA Data SRL. Așadar, avem în continuare o cumulare a consumului de televiziune pe cinci stații concurente, trei generaliste și două de știri.

În septembrie, Pro TV a atins o medie de 359.000 telespectatori pe minut (toată ziua), la nivel urban, toată ziua, în creștere cu 33.000 de orășeni față de luna precedentă.

Antena 1 a avut cea mai mare creștere de audiență: 62.000 de orășeni. A avut o medie de 219.000 de persoane pe minut (toată ziua).

VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR PE NAȚIONAL – SEPTEMBRIE 2017

Canalul de știri România TV a pierdut 22.000 de orășeni în septembrie, marcând cea mai mare scădere de audiență generală de pe piața TV.

Se constată creșterea cu 10.000 de persoane a ratingului general înregistrat de Antena Stars (o medie de 47.000 de telespectatori pe minut), care a devenit șaptea stație în urban, înaintea televiziunilor Național TV și TVR 1.

De asemenea, Realitatea TV a câștigat 6.000 de persoane față de august, depășind ratingul general realizat de concurentul B1 TV, care a pierdut 2.000 de orășeni.

CITEȘTE, NU TE ESCHIVA: VREAU TWIN PEAKS!

Digi24 a rămas la același rating general din august: 28.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), mult în urma concurenților de pe nișa televiziunilor de știri.