FacebookTwitterLinkedIn

La nivel urban, Aleph News, lansată de Adrian Sârbu la începutul lunii septembrie, a avut o audiență de sub 1.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, de aceea, în sondajul pentru luna septembrie, în dreptul acestei televiziuni este trecută cifra 0. Orice început pe piața TV este dificil în acțiunea de cucerire a audienței.

În același univers urban, Aleph News figurează cu cotă de piață de vizionare de 0,02%, adică 0,02% dintre orășenii care s-au uitat la televizor în această lună, au vizionat problemele noului jucător pe segmentul știrilor. Drumul va fi lung până în fruntea topului audienței urbane, ținând cont că prima televiziune de știri, România TV, a avut o cotă de piață de 7,38%, iar liderul Pro TV, 16,22%. Dar Aleph News este o altă „prăvălie” față de cele două televiziuni amintite mai sus.

Rămâne de văzut cum va reuși Aleph News să urce în top în următoarele trei-patru luni, mai cu seamă că publicul vizat de această televiziune este urban, „smart” și cu venituri medii și mari.

În septembrie, Antena 1 și Pro TV au câștigat cei mai mulți telespectatori în urban, față de luna precedentă: 56.000, respectiv 17.000.

Televiziunile care au câștigat audiență față de august au fost: Kanal D (+4.000), Digi24 (1.000), Național TV (2.000), Happy Channel (4.000), Prima TV (5.000), Realitatea Plus (1.000), B1TV (2.000).

Au pierdut telespectatori următoarele televiziuni: România TV (-16.000), DigiSport (-8.000), TVR 1 (-1.000), DIVA (-5.000).

Antena 3 și-a conservat ratingul din luna august.