În septembrie, Pro TV a câștigat 33.000 de telespectatori față de luna precedentă, ajungând la o medie de 294.000 de persoane pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media. Este cea mai mare creștere de audiență în urban de pe piața TV.
Antena 1 și Kanal D a avut creșteri de audiență pe fondul lansărilor noilor grile de programe: 25.000, respectiv 22.000 de orășeni. Antena 1 a înregistrat o audiență medie de 186.000 de orășeni pe minut, în timp ce Kanal D a avut o medie de 140.000 de indivizi pe minut.
România TV a suferit pierderi importante de audiență față de august: 23.000 de persoane. A coborât la o medie de 99.000 de persoane, sub Antena 3, cu un rating general de 119.000.
AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL NAȚIONAL – SEPTEMBRIE 2018
Revelația lunii septembrie, dacă se poate numi așa – revelație!, este Happy Channel, care câștigat 7.000 de persoane, ajungând la o medie de 28.000 de telespectatori pe minut (toată ziua). Este un câștig notabil pentru o televiziune de nișă. Astfel, Happy Channel ocupă poziția 15 în topul general al audienței urban.
Ceva mai sus, pe locul 10, se află TVR 1, cu o medie de 38.000 de telespectatori pe minut, un rating caraghios comparativ cu audiențele marilor televiziuni comerciale, dacă ne gândim și la resursele financiare de care dispune televiziunea de stat.
Televiziuni care au câștigat audiență în septembrie față de luna precedentă: Național TV (5.000), Prima TV (3.000) și Pro 2 (2.000).
Televiziuni care au pierdut audiență în prima lună a toamnei față de august: Realitatea TV (-13.000), Antena Stars (-2.000), Digi24 (-6.000) și B1 TV (-2.000).
TVR 1 și DigiSport 1 și-au menținut ratingurile generale din luna precedentă.