
Antena 1 a avut un rating mediu de 308.000 de telespectatori pe minut, la nivel urban, în luna martie, conform măsurătorilor Kantar Media, în creștere cu 24.000 de persoane față de luna februarie. Este cea mai creștere de audiență urbană de pe piața TV care i-a consolidat a doua poziție în topul lunii martie, după Pro TV.
Pro TV a obținut un rating mediu de 369.000 de telespectatori pe minut, în scădere cu 6.000 de persoane față de februarie.
Kanal D a ocupat a treia poziție în top, cu o medie de 232.000 de telespectatori pe minut, în scădere cu 14.000 de persoane față de februarie.
Happy Channel, televiziune deținută de grupul Intact, ocupă locul 8 în topul audienței urbane, înaintea televiziunilor Prima TV, Național TV și Realitatea Plus, în ciuda faptul că a pierdut 1.000 de orășeni față de luna precedentă.
Televiziuni care au obținut creșteri de audiență față de februarie: TVR 1 (3.000 de persoane), DIVA (1.000) și Național TV (4.000).
Televiziuni care au suferit pierderi: România TV (-6.000), Antena 3 (-4.000), DigiSport 1 (-11.000), Prima TV (-3.000), Realitatea Plus (-4.000), Antena Stars (-4.000) și B1TV (-3.000).