Digi 24 a cunoscut cea mai mare creștere de audiență în urban dintre televiziunile din top 15: 60.000 de orășeni în plus față de februarie. Televiziunea și-a dublat numărul de telespectatori față de luna precedentă, ajungând la o medie de 105.000 de persoane pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media.
Celelalte canalele de știri au înregistrat următoarele creșteri: Antena 3 (36.000), România TV (10.000), B1 TV (11.000) și Realitatea Plus (12.000).
Audiența TVR 1 s-a menținut la nivelul lunii februarie (creștere de 1.000 de persoane). Principalul canal al Televiziunii Române ocupă locul 10, un loc mediocru, în top audienței urbane, cu o medie de 41.000 de telespectatori pe minut (toată ziua). La rândul său, TVR 2 a pierdut 1.000 de persoane, ajungând la o medie de 32.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).
Pro TV și Antena 1 a obținut creșteri importante de audiență în urban. Pro TV a câștigat 39.000 de orășeni față de februarie, în timp ce ratingul Antenei 1 a crescut cu 37.000 de persoane. Kanal D a câștigat 7.000 de orășeni față de luna precedentă.