Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel URBAN – martie 2016

La nivel urban, audiențele televiziunilor au scăzut ușor în martie comparativ cu luna precedentă. Dar sunt și televiziuni care au reușit să-și crească ratingurile în ciuda sezonalității consumului TV: Pro TV, TVR 1, Acasă TV și DigiSport 1.
televiziune_1.jpg

Pro TV a înregistrat în martie o audiență medie de 397.000 telespectatori pe minut (toată ziua), în creștere cu 6.000 de persoane față de februarie. Este singura televiziune din top 5 care a înregistrat o creștere de audiență în urban.

Următoarele trei televiziuni au suferit pierderi de telespectatori: Antena 1 (- 9.000), Kanal D (- 21.000) și Antena 3 (- 30.000). România TV a avut o pierdere minoră, doar 2.000 de orășeni. La fel și Național TV (- 2.000).

Canalul TVR 1 a crescut în audiență cu 1.000 de persoane în martie, o palidă consolare pentru situația financiară grea în care se află televiziunea publică. TVR 1 rămâne pe locul 6 în topul general din mediu urban, cu o medie de 64.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), dar se află la mare distanță de următoarea clasată, România TV (119.000).

Alte două televiziuni au crescut în audiență: Acasă TV (creștere de 4.000 de persoane față de februarie) și DigiSport 1 (6.000), fapt datorat reluării în forță a campionatului intern de fotbal.

Alte televiziuni din Top 15 care au suferit pierderi de audiență la nivel urban: Prima TV (- 5.000), B1 TV (- 7.000), Antena Stars (- 7.000), Disney Channel (- 5.000), AXN (- 9.000) și Digi24 (- 5.000).

CITEȘTE: POVEȘTI DE ADORMIT CONSUMATORII

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii