
Pro TV a înregistrat în martie o audiență medie de 397.000 telespectatori pe minut (toată ziua), în creștere cu 6.000 de persoane față de februarie. Este singura televiziune din top 5 care a înregistrat o creștere de audiență în urban.
Următoarele trei televiziuni au suferit pierderi de telespectatori: Antena 1 (- 9.000), Kanal D (- 21.000) și Antena 3 (- 30.000). România TV a avut o pierdere minoră, doar 2.000 de orășeni. La fel și Național TV (- 2.000).
Canalul TVR 1 a crescut în audiență cu 1.000 de persoane în martie, o palidă consolare pentru situația financiară grea în care se află televiziunea publică. TVR 1 rămâne pe locul 6 în topul general din mediu urban, cu o medie de 64.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), dar se află la mare distanță de următoarea clasată, România TV (119.000).
Alte două televiziuni au crescut în audiență: Acasă TV (creștere de 4.000 de persoane față de februarie) și DigiSport 1 (6.000), fapt datorat reluării în forță a campionatului intern de fotbal.
Alte televiziuni din Top 15 care au suferit pierderi de audiență la nivel urban: Prima TV (- 5.000), B1 TV (- 7.000), Antena Stars (- 7.000), Disney Channel (- 5.000), AXN (- 9.000) și Digi24 (- 5.000).