FacebookTwitterLinkedIn

Primele cinci televiziuni din topul audienței urbane – Pro TV, Antena 1, Kanal D, România TV și Antena 3 – au deținut o cotă de piață de 56,84% la nivel urban, conform măsurătorilor Kantar Media. Cu alte cuvinte, 56,84% dintre românii din mediul urban, care au urmărit un program TV în luna iunie, s-au uitat la una dintre cele cinci televiziuni amintite.

Grupul Intact (Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel și ZU TV) a avut o cotă de piață, în urban, de 25,2%.

Grupul Pro TV (Pro TV, Pro 2, Pro X și Pro Cinema) a înregistrat o cotă de piață de 20,3%.

Televiziunea Metropola TV, care a intrat de curând în sondajele de audiență Kantar Media, a avut în urban sub 1.000 de telespectatori pe minut.

Aleph News, canalul de știri deținut de Adrian Sârbu, a înregistrat 2.000 de telespectatori pe minut.

Televiziuni care au pierdut audiență în iunie comparativ cu luna mai: Antena 1 (-10.000 telespectatori), Kanal D (-12.000), România TV (-2.000), Digi 24 (-2.000), DIVA (-2.000) și Realitatea Plus (-4.000).

Televiziuni care au câștigat audiență față de luna mai: Pro TV (+13.000 de orășeni),  Antena 3 (7.000), Happy Channel (1.000), TVR 1 (3.000), Prima TV (1.000) și Antena Stars (3.000).