Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel URBAN – IULIE 2021

Canicula din luna iulie i-a alungat pe o parte din orășeni din fața micilor ecrane. Cele mai mari pierderi de audiență la nivel urban au înregistrat marile televiziuni comerciale: Pro TV, Antena 1 și Kanal D.
televiziune

Audiența urbană a televiziunii Pro TV a coborât sub 300.000 de telespectatori pe minut, în mediul urban, ajungând la o medie de 284.000, potrivit măsurătorilor Kantar Media. Liderul a pierdut 34.000 de persoane în urban față de iunie.

Audiența Antena 1 a pierdut 66.000 de orășeni, dar televiziunea grupului Intact și-a păstrat a doua poziție în topul urban, cu o medie de 200.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).

Audiența Kanal D a scăzut cu 33.000 de persoane față de iunie, având o medie de 171.000 de persoane pe minut.

Acestea sunt scăderi normale pentru această lună de vacanțe și concedii.

Happy Channel, televiziune din grupul Intact, orientată către publicul feminin, a fost cea de-a șasea televiziune în topul audienței urbane, cu un rating de 41.000 de telespectatori pe minut, peste TVR 1 (33.000), Digi24 (36.000) și DigiSport 1 (35.000).

Într-o lună cu audiențe în scădere, grupul Intact (Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel și ZU TV) a avut o cotă de piață (de vizionare) de 23%.

Grupul Pro TV (Pro TV, Pro 2, Pro Cinema, Pro Gold și Pro X) a avut o cotă de piață de 20,2%.

Televiziuni care au câștigat telespectatori față de luna iunie: România TV (10.000), DigiSport 1 (19.000), DIVA (2.000), Realitatea Plus (3.000) și TVR 2 (2.000).

Televiziuni care au pierdut audiență: Antena 3 (-7.000), Happy Channel (-1.000), Digi24 (-3.000), Antena Stars (-1.000) și Prima TV (-7.000).

TVR1 și Național TV și-au conservat audiențele din luna iunie.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii