Audiența generală a Pro TV a câștigat 22.000 de telespectatori în urban față de luna ianuarie, ajungând la o medie de 375.000 de orășeni pe minut, conform măsurătorilor Kantar Media. Nici Antena 1 și Kanal D nu s-au lăsat mai prejos și au câștigat 18.000, respectiv 11.000 de persoane din mediul urban.
Cele trei mari televiziuni au avut o cotă de piață de 41,36%, în creștere cu 3,01 puncte procentuale față de ianuarie. Acest lucru înseamnă că noile grile ale celor trei mari jucători (grilele de primăvară) au condus la creșterea audienței în urban.
Televiziunile de știri au pierdut audiență în urban față de luna precedentă: România TV (-22.000 persoane), Antena 3 (-4.000), Digi24 (-11.000), Realitatea Plus (-7.000) și B1 TV (-5.000).
Alte televiziuni care au suferit pierderi de audiență: TVR 1 (-8.000), Prima TV (-5.000), Antena Stars (-2.000), Național TV (-9.000) și TVR 2 (-7.000).
Televiziuni care au înregistrat creșteri de audiență: DigiSport 1 (10.000), Happy Channel (1.000) și DIVA (2.000).