Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel urban – FEBRUARIE 2020

Audiențele la nivel urban au scăzut la majoritatea televiziunilor din top 15. Doar cinci televiziuni au reușit să-și crească numărul de orășeni față de ianuarie: Antena 1, Antena 3, Happy Channel (televiziuni ale grupului Intact), DigiSport 1 și Cartoon Network.
televiziune

Antena 1 a câștigat 6.000 de persoane în urban față de ianuarie, dar cu un rating mediu de 264.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), nu pune în pericol poziția liderului Pro TV, cu o audiență medie de 371.000 de orășeni pe minut.

Audiența Pro TV a scăzut cu 2.000 de persoane față de ianuarie. Kanal D ocupă a treia poziție în topul urban, cu o medie de 199.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în scădere cu 13.000 de persoane față de ianuarie.

Cea mai mare pierde de audiență a suferit România TV (-26.000 de persoane).

Alte televiziuni care au reușit să-și crească audiențele în februarie, la nivel urban: DigiSport 1 (30.000), Antena 3 (4.000), Happy Channel (5.000) și Cartoon Network (1.000).

Televiziuni care au suferit scăderi de audiență: Digi 24 (-6.000), National TV (-1.000), TVR 1 (-8.000), Prima TV (-8.000), B1TV (-8.000), TVR 2 (-7.000), Antena Stars (-4.000) și Pro Cinema (-7.000).

Cele patru televiziuni ale holdingului Intact Media Group, deținut de familia Voiculescu, Antena 1, Antena 3, Antena Stars și Happy Channel, care se află în top 15 audiență urbană, au avut o cotă totală de piață (de vizionare) de 22%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii