DigiSport 1 a câștiga în februarie 41.000 de telespectatori față de luna precedentă, în mediul urban, ajungând la o audiență medie de 65.000 de telespectatori pe minut. Este cea mai mare majorare de audiență de pe piața TV. Creșterea se explică prin difuzarea meciurilor din turneele de tenis feminin, în speță meciurile Simonei Halep, și a partidelor de fotbal din campionatul intern și din competițiile internaționale. DigiSport 1 ocupă locul 6 în topul audienței urbane, în fața unor televiziuni cu pretenții: Pro 2, Național TV, Prima TV și Realitatea TV.
TVR 1 a ajuns la o audiență (umilitoare) de 38.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, după ce a pierdut 10.000 de persoane față de luna precedentă. TVR 1 ocupă locul 13 în topul audienței urbane, în spatele canalelor Realitatea TV, Antena Stars și B1 TV.
VEZI AUDIENȚA TV LA NIVEL NAȚIONAL – FEBRUARIE 2019
Antena 3 se află „umăr la umăr” cu România TV în cursa pe ocupare locului 4 în topul urban, cu 129.000 de persoane pe minut (toată ziua), respectiv 126.000.
Cele cinci televiziuni din fruntea topului – Pro TV, Antena 1, Kanal D, Antena 3 și România TV – dețin o cotă totală de piață de 49,92%. Adică, jumătate dintre telespectatorii lunii februarie s-au uitat la una dintre cele cinci televiziuni amintite. Celelalte 62 de televiziuni din top „s-au bătut” pe o cotă de piață de 50,08%.
Televiziunile care au pierdut audiență în februarie comparativ cu luna precedentă: Pro TV (-1.000), Antena 1 (-15.000), Antena 3 (-18.000), România TV (-17.000), Prima TV (-8.000), Realitatea TV (-2.000), Antena Stars (-9.000), B1 TV (-3.000) și Digi24 (-7.000).
Televiziunile care au câștigat audiență: Kanal D (17.000), Pro 2 (1.000), Național TV (2.000) și Pro Cinema (3.000).