FacebookTwitterLinkedIn

Pro TV a avut o audiență medie de 382.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), la nivel urban, conform măsurătorilor Kantar Media, în scădere cu 28.000 față de luna martie.

O scădere importantă a suferit și România TV: 26.000 de orășeni. România TV este a cincea televiziune din urban, cu un rating mediu de 142.000 de persoane pe minut, în spatele Antenei 3, care a avut o medie de 165.000 de orășeni pe minut, în scădere cu 5.000 de telespectatori față de martie.

Alte televiziuni care au suferit pierderi de audiență în aprilie față de martie: Antena 1 (-5.000), Kanal D (-17.000), Digi24 (-11.000), TVR 1 (-1.000), Realitatea Plus (-1.000), TVR 2 (-1.000) și Pro Cinema (-1.000).

Televiziuni care au câștigat audiență: Național TV (6.000), DIVA (4.000), B1 TV (1.000), Happy Channel (1.000).

La nivel urban, în aprilie, au fost 37 de televiziuni cu audiențe generale de sub 10.000 de orășeni (dintr-un total de 71 de stații înscrise în ARMA). Cota de piață (de vizionare) a acestora a fost de 6,2%, la nivel cotei România TV (6,4%).

Cota de piață a primelor 6 televiziuni din topul urban – Pro TV, Antena 1, Kanal D, Antena 3, România TV și Digi24 – a fost de 57,8%. Adică, mai mult de jumătate din telespectatorii din mediul urban s-au uitat la una dintre aceste televiziuni în cursul lunii aprilie.