Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel urban – APRILIE 2020

Pro TV și România TV au suferit cele mai mari pierderi de audiență la nivel urban, în luna aprilie față de martie. DIVA și Național TV se numără printre puținele televiziuni care au câștigat telespectatori în orașe.
 aboneaza-te
Televiziune

Pro TV a avut o audiență medie de 382.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), la nivel urban, conform măsurătorilor Kantar Media, în scădere cu 28.000 față de luna martie.

O scădere importantă a suferit și România TV: 26.000 de orășeni. România TV este a cincea televiziune din urban, cu un rating mediu de 142.000 de persoane pe minut, în spatele Antenei 3, care a avut o medie de 165.000 de orășeni pe minut, în scădere cu 5.000 de telespectatori față de martie.

Alte televiziuni care au suferit pierderi de audiență în aprilie față de martie: Antena 1 (-5.000), Kanal D (-17.000), Digi24 (-11.000), TVR 1 (-1.000), Realitatea Plus (-1.000), TVR 2 (-1.000) și Pro Cinema (-1.000).

Televiziuni care au câștigat audiență: Național TV (6.000), DIVA (4.000), B1 TV (1.000), Happy Channel (1.000).

La nivel urban, în aprilie, au fost 37 de televiziuni cu audiențe generale de sub 10.000 de orășeni (dintr-un total de 71 de stații înscrise în ARMA). Cota de piață (de vizionare) a acestora a fost de 6,2%, la nivel cotei România TV (6,4%).

Cota de piață a primelor 6 televiziuni din topul urban – Pro TV, Antena 1, Kanal D, Antena 3, România TV și Digi24 – a fost de 57,8%. Adică, mai mult de jumătate din telespectatorii din mediul urban s-au uitat la una dintre aceste televiziuni în cursul lunii aprilie.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii