În iunie, Pro TV a câștigat 9.000 de telespectatori la nivel național, ajungând la o medie de 617.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media. Nu este un câștig mare, în ciuda difuzării partidelor de fotbal de la EURO 2020. Totuși, Pro TV și-a consolidat poziția de lider în topul audienței naționale.
Antena 1 a pierdut 8.000 de telespectatori, în timp ce Kanal D, 30.000 față luna mai. Sunt pierderi obișnuite pentru începutul verii, perioada cu cel mai scăzut consum de televiziune.
Canalele de știri România TV și Antena 3 au câștigat 3.000, respectiv 13.000 de persoane față de luna precedentă.
Happy Channel, televiziune ale cărei programe vizează publicul feminin, și-a păstrat locul 7 în topul celor mai vizionate posturi TV în luna iunie, la nivel național, cu un rating de 72.000 de persoane pe minut (toată ziua).
Intact Media Group, care deține televiziunile Antena 1, Antena 3, Happy Channel, ZU TV și Antena Stars, a avut o cotă de piață (de vizionare) de 24,34%.
Grupul rival, Pro TV, cu televiziunile Pro TV, Pro X, Pro 2 și Pro Cinema, a înregistrat o cotă de piață de 21,07%.
Televiziuni care au câștigat audiență în iunie față de luna mai: TVR 1 (6.000 de telespectatori), Prima TV (3.000), Antena Stars (3.000), Pro 2 (5.000) și TVR 2 (1.000).
Televiziuni care au pierdut telespectatori în iunie comparativ cu mai: Național TV (-1.000), Digi24 (-1.000), Realitatea Plus (-4.000) și Pro Cinema (-2.000), DigiSport 1 (-50.000).