Pro TV, liderul audienței, a câștigat 21.000 de telespectatori în februarie față de luna precedentă, la nivel național, ajungând la un rating mediu de 760.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media. Este a doua creștere de audiență din top 15 televiziuni, după DigiSport 1 (+44.000).
Antena 1 a câștigat 7.000 de persoane față de ianuarie, consolidându-și a doua poziție în topul audienței naționale, cu o medie de 592.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).
Marele perdant al lunii februarie este Kanal D, care a suferit o scădere a audienței generale cu 37.000 de persoane față de prima lună a anului. A avut un rating mediu de 489.000 de telespectatori pe minut (toată ziua). Totuși, este a doua scădere de audiență după România TV (-45.000 de persoane).
Începerea sezonului fotbalistic intern și internațional (cupele europene) a favorizat creșterea audienței la DigiSport 1, care a atins o medie de 74.000 de persoane pe minut la nivel național, ocupând locul 9 în topul audienței generale.
Televiziuni care au suferit scăderi de audiență față de ianuarie: Antena 3 (-3.000), Prima TV (-15.000), TVR 1 (-15.000), Antena Stars (-8.000), TVR 2 (-13.000), B1TV (-10.000), Pro Cinema (-14.000), Boomerang (-2.000) și Digi 24 (-10.000).
Televiziuni care au câștigat audiență față de ianuarie: Național TV (1.000 și Happy Channel (9.000).
Se constată creșterea televiziunii Happy Channel (60.000), deținută de Intact Media Group, care a depășit în audiență Pro 2 (53.000), fosta Acasă TV, controlată de grupul Pro TV.