
Audiența generală a televiziunii Antena 1 a crescut cu 15.000 de telespectatori la nivel național, în luna august, față de iulie. Astfel, Antena 1 este singura mare televiziune care a reușit să-ș crească ratingul general în ultima lună de vacanță.
Pro TV a pierdut 43.000 de persoane, iar Kanal D, 79.000. Pierderile sunt sezoniere pentru că, odată cu venirea toamnei și lansarea noilor grile TV, cele trei mai televiziuni (Pro TV, Antena 1 și Kanal D) vor reveni la audiențele maxime.
Chiar și într-o lună de vacanță, precum august, cele trei televiziuni au avut o cotă totală de piață (de vizionare) de 40,13%, conform măsurătorilor Kantar Media. Adică, 40,13% dintre românii care s-au uitat la televizor au urmărit unul dintre cele trei programe.
DigiSport 1 a obținut cea mai mare creștere de audiență dintre televiziunile din TOP 15, pentru că a beneficiat de debutul sezonului intern și internațional de fotbal: 23.000 de persoane în plus față de audiența din iulie.
Happy Channel, televiziune orientată către publicul feminin, a câștigat 4.000 de persoane, ocupând locul 7 în topul audienței naționale, și s-a distanțat față de TVR 1, care a pierdut 9.000 de telespectatori față de iulie. Televiziunea publică a avut în august un rating mediu de 59.000 de telespectatori pe minut, conform sondajelor Kantar Media.
Televiziunea de știri Aleph News, care a împlinit pe 1 septembrie un an de la lansarea pe piața românească, deținută de Adrian Sârbu, a avut în august o medie de 4.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), ocupând locul 58 în topul audienței naționale, dintr-un total de 72 de stații.
Alte televiziuni care au câștigat audiență față de iulie: România TV (+3.000 de persoane), Antena 3 (14.000), Realitatea Plus (6.000), Prima TV (6.000), Digi24 (4.000), TVR 2 (2.000) și DIVA (1.000).
Televiziuni care au pierdut rating față de iulie: Național TV (-5.000) și Antena Stars (-11.000).